Langsung ke konten utama

Wajib Ma'rifat Ka Allāh Ta'āla

Assalamu’alaikum Wr Wb
Dina denget ayeuna simkuring bade nerangkeun hiji hal nu judulna :
Wajib Ma’rifat Ka Allah Ta’ala
Ari Ma’rifat ka Allah Ta’ala teh wajib di sakabeh jalma mukallaf (nu geus aqil Baligh jeung ka perdih ku hukum Sara). Eta wajib teu menang henteu karena aya dawuhan kanjeng Nabi Muhammad SAW
“ Awwaluddini Ma’rifatullahi Ta’ala”
Sundana : Awal-awalna agama eta kudu nyaho heula ka Allah ta’ala
Sababna pangna kudu nyaho heula teh, supaya enggoning manusa ngalakonan ibadahna sah ditampi ku Allah Ta’ala. Sabab ibadah teh kudu kalawan ilmu, upama teu kalawan ilmu eta batal, tegesna teu jadi. Samangsa – mangsa teu jadi tangtu moal aya manfa’at na pikeun di akhirat, ngan ukur di dunya wungkul.
Tapi dina hal ilmu mangkade kaliru, ari hartina ilmu teh kanyaho, tapi lain harti kudu nyaho kana sara, kana sah jeung henteu na ibadah wae. Tapi kudu jeung nyaho (Ma’rifat) ka Allah ta’ala jeung ka Rosulullah. Sabab eta teh ibarat tempat atawa gudangna keur piwadaheun amal ibadah urang sararea, ulah teu puguh sok na.
Ibarat lamun di dunya mah Amal ibadah teh keur ngumpul-ngumpul papaes imah, saperti meja, korsi, lomari jeung saliana. Ari Ma’rifat ka Allah, ibarat urang boga imah anu pageuh anu gede, nyaeta supaya barang-barang tadi nu beunang hese cape teh merenah puguh tempat na, supaya beutah di cicingannana. Karana sanajan boga loba barang sarta aralus tur marahal, upama teu boga imah rek dimana di teundeuna?? Naha rek sina pabalatak di buruan, atuh moal rek aya kangeunahan, tur bakal babari ruksak, moal tulus jadi kani’matan.
Jadi percuma urang boga amal amalan loba ari can ma’rifat mah, kusabab teu diwadahan, janten atuh teu aya hasil na ibadah urang salami ieu teh.
Sakieu ti simkuring, hapunten bilih aya kalepatan, mugia ieu tulisan teh aya manfa’at na.
Aamiin…
Pami aya nu bade di taroskeun atanapi teu nagartos mangga we komen. Insya Allah diwaler..
Wassalamu’alaikum wr wb
 ui

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Pengertian Varian dan Invariant

Varian dan Invarian Varian adalah jenis atau turunan dari alur logika yang digunakan untuk Pra-built aplikasi. sedangkan invariant adalah bentuk logika dari external algoritma yang terintegrasi dengannya. dalam artian lain varian adalah variabel yang tidak mempunyai tipe data dan invariant adalah variabel yang mempunyai tipe data. ,,,,

Hakékat atawa eusi tina Sholat

Assalāmu'alaikum warohmatullāhi wabarokatuh Dina waktos ayeuna abdi badé nerangkeun perkawis hakékat na sholat.. Saur Ulama Mutanabi (anu leres² nyunah ka nabi) Sholat téh terdiri tina 3 huruf, nyaéta : 1. Shod  2. Lam 3. Ta Ayeuna urang bahas hiji² 1. Shod, => papanjangna Shidqul Qouli nyaéta anu bener ngomongna/nyarios na Anu kumaha? Anu bener sesuai jeung haté, nu jujur tara bohong, upami dipasihan amanat nyampaikeunna pas teu dilangkungan sareng teu dikirangan, teras ogé nu omonganana teu pikanyeurieun batur. 2. Lam, => papanjangna Layyinul Qolby nyaéta leuleus haté na Anu kumaha? Anu handap asor, depe², sopan santun, béréhan, welas jeung asihan, teu gumedé, teu sirik, teu picik, teu dengki, pami dinaséhatan dilaksanakeun atanapi teu hésé di papatahan. 3. Ta, => papanjangna Tarkul Ma'siyati nyaéta ngajauhan ma'siat Anu kumaha? Nya éta nu ngajauhan sakabéh ma'siyat, ari ma'siyat téh hal anu goréng, anu matak pimadarateun kanggo diri anu ng...

JANGAN MENYEMBAH BILA TIDAK TAHU SIAPA YANG DISEMBAH

Assalāmu'alaikum wr wb Sekarang saya akan menjelaskan tentang : "Jangan Menyembah Bila Tidak Tahu Siapa Yang Disembah" Adapun ungkapan : “JANGAN MENYEMBAH BILA TIDAK TAHU SIAPA YANG DISEMBAH ? Yang dimaksudkan disini adalah bahwa yang diperintahkan di dalam Al-Qur’an adalah “AQIMU SHALAT (Menegakan/mendirikan Shalat)”, Menegakan /mendirikan shalat tidak sama dengan mengerjakan atau menjalankan shalat, juga tidak sama dengan mempelajari dalil-dalil shalat. Mengerjakan shalat lebih cenderung hanya sekedar menjalankan ritual upacara lahiriah belaka, sedangkan justru yang dikehendaki oleh Al-Qur’an tentu saja tidak demikian, karena kata kerja yang digunakan untuk menyatakan perbuatan shalat adalah “Aqama” yang artinya adalah menegakan sesuatu dalam arti yang sebenarnya. Sedangkan arti shalat sendiri adalah permohonan atau Do’a. Dalam shalat terkandung tindakan WASHOLA yaitu menyatukan diri dengan Allah, jadi termasuk dalam menegakan shalat adalah menegakan subtansi atau...